Webinaria w chmurze - rozwinięcie tematów po Kongresie ICV

Webinaria w chmurze – rozwinięcie tematów po Kongresie ICV

W nawiązaniu do naszej prezentacji podczas Kongresu ICV dotyczącej wykorzystania chmury w controllingu, zapraszamy Państwa do udziału w webinariach rozwijających temat naszej prezentacji tzn. prezentujących przykłady konkretnych narzędzi i ich możliwości. Poniżej dwa tematy, które zdecydowanie wygrały Państwa głosowanie (Rachunek wyników – 4,77/5 oraz Planowanie, budżetowania i prognozowanie – 4,28/5 możliwych).

Zapraszamy do rejestracji.

Oczywiście udział jest darmowy. Uczestnicy zarejestrowani, a którzy nie będą mogli uczestniczyć na żywo, otrzymają link do nagrania. W trakcie webinarium będzie dostępny czat, także zachęcamy do dyskusji.

Rachunek wyników w chmurze
(Microsoft Power BI)

Kiedy: 17 listopada 2021 w godzinach 10:00-11:00.

Podczas webinarium pokażemy, jak dojść od poziomu transakcji i wyniku do gotowego ustrukturyzowanego raportu Rachunku Zysków i Strat.

  • prezentacja zarówno strony przychodowej, jak i kosztowej jako liczb dodatnich,
  • prawidłowe agregowanie danych,
  • odpowiednie wyliczanie marży na dowolnej ilości jej poziomów,
  • jak ułożyć dane w Power BI, żeby uzyskać pełny raport P&L,
  • analizę szczegółów, przejście do zapisów księgowych, filtrowanie.

Prowadzący

Hubert Kobierzewski
Hubert pracuje w firmie Cogit jako BI Practice Lead. Pomaga klientom zebrać ich dane oraz przekonwertować je w wartościowe informacje. Od lat związany z tematyką szeroko rozumianych rozwiązań Business Intelligence – od integracji, jakości danych, hurtowni danych, po zaawansowane systemy analityczne i raportowe. Realizował projekty dla wielu film w Polsce, Irlandii, UK, czy Szwajcarii. Poza pracą Hubert prowadzi dwie grupy społecznościowe: warszawski oddział Data Community Poland oraz Warsaw Power BI User Group. Jest także wykładowcą na Akademii Leona Koźmińskiego, kierunku Big Data i Data Science w zarządzaniu.

Planowanie, budżetowanie i prognozowanie w chmurze
(Infor d/EPM)

Kiedy: 24 listopada 2021 w godzinach 10:00-11:00.

Podczas webinarium pokażemy, system do planowania, budżetowa i prognozowania zgodny z najlepszymi praktykami i aktualnymi możliwościami technicznymi.

  • workflow,
  • formatki budżetowe,
  • dostępne, gotowe moduły – planning and budgeting, workforce budgeting, financial consolidation,…,
  • interface excelowy,
  • i inne…

Prowadzący

Radosław Kozieja
Prezes Zarządu Cogit. Ma ponad 20-letnie doświadczenie w wykorzystaniu systemów informatycznych do wspierania zarządzania największymi firmami. Od dziewiętnastu lat pracuje w Cogit (dawniej Codec Polska), a od roku 1999 zarządza jej polskim oddziałem. Zajmował się zagadnieniami związanymi z praktycznym wspomaganiem podejmowania decyzji, controllingu, finansów oraz zarządzania m.in. przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji oraz systemów analitycznych. Z problematyką zastosowań Performance Management i Business Intelligence związany od początku kariery zawodowej. Uczestniczył i prowadził projekty konsultingowe oraz wdrożenia systemów Performance Management i Business Intelligence w Polsce i Irlandii. Absolwent Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej.